BASINDA BİZ

Biggshop, IDC Türkiye tarafından düzenlenen Dijital Perakende Yarışmasında Birinci oldu.

Türk Hava Yolları

Biggshop Dijital Franchise modeli ile katıldığı IDC Türkiye tarafından düzenlenen Dijital Perakende Yarışmasında, sektördeki bir çok firmayı geride bırakarak dijital kanallar kategorisinde 1.inci olmuştur.

Biggshop müşterilerine “BiggDesign” konsepti ile “erişilebilir lüks, erişilebilir sanat” olarak tanımlanabilecek ürünler sunmayı hedefliyor.

1999 senesinden bu yana tam 16 yıldır Internet üzerinde ve Dijital dünyada kuvvetli teknik alt yapısıyla biliniyor. BiggPlus grup şirketleri şimdi bu tecrübeyi ve birikimi yeni bir konsept olan E-TİCARET FRANCHISE VE FACEBOOK SHOP (SOSYAL MEDYA MAĞAZACILIK) modelinde topluyor.

Sanal Mağaza Sadakat & Ödül Puan Uygulamaları Konferansı

Türk Hava Yolları

SANAL MAĞAZA SADAKAT & ÖDÜL PUAN UYGULAMALARI KONFERANSI BU SENE WYNDHAM GRAND LEVENT ISTANBUL ‘ DA GERÇEKLEŞTİ.

Müşteri Sadakat ve Ödül Puan Uygulamalarının lider firması Sanal Mağaza geleneksel olarak düzenlediği Sadakat ve Ödül puan uygulamaları konferansını bu sene Levent WYNDHAM GRAND Otel ‘ de gerçekleştirdi.

Ana Teması “ LET US MOTIVATE YOUR BUSINESS “ olan konferansa Türkiye ‘ nin saygın firmalarından yaklaşık 250 davetli katıldı. Türkiye ve Dünya ‘ daki en güncel LOYALTY trendlerinin, Mobil ve Web alanlarındaki teknolojik gelişmelerin sunulduğu toplantıda Sanal Mağaza ‘ nın yanısıra firmamızın Kurumsal Müşterileri de VAKA ÖRNEKLERİ ile katıldılar.

Kokteyl Prolonje ve HANNAH WHITE konseriyle tamamlanan konferans her zaman olduğu gibi davetlilerden tam not aldı.

HR Dergi İnsan Kaynakları ve Yönetim Dergisi İlanımız

Türk Hava Yolları

BIGGSTARS ÇALIŞAN TAKDİR & ÖDÜLLENDİRME PROGRAMI

Çalışanlarını önemseyen şirketler, çalışanlarına "değerli olduklarını" hissettirerek ve onları kurum ilkeleri çerçevesinde "ödüllendirerek" motive ederler.

» Yüksek performans ve verimli çalışan profili oluşturması

» Çalışanların kurum kültür ve değelerine bağlı hale gelmesi

» Verimli çalışanların görünür olması

» Çalışanların istatistiklerle ödüllendirilmesi

» Ödül Puanların hediyelere dönüşmesi

Müşteri Bağlılık Programlarının Markalar İçin Önemi

Türk Hava Yolları

Sadakat projeleri için projeyi üstlenecek olan firmanın çok iyi bir kadro ve alt yapısı olması gerekiyor.

Her sektörde yeni marka sayısının büyük bir hızla yükseldiği ve rekabetin her geçen gün arttığı dünyamızda şirketler yeni müşteri kazanmak ve var olan müşterilerini elde tutmak için çeşitli programlar uyguluyor, her daim farklı ve yaratıcı kampanyalarla müşterilerinin önüne çıkmak zorunda kalıyorlar.

Firmaların müşterileri ile karşılıklı etkileşim içinde olma ihtiyacı bir yana, yeni müşteri elde etme maliyetlerinin var olan müşteriyi elde tutma maliyetlerinden çok daha fazla olduğunu da düşünürsek, "Müşteri Ödül ve Bağlılık Programları"nın ne denli önemli olduklarını daha iyi anlayabiliriz.

Şurası muhakkak ki, ödüllendirdiğiniz müddetçe müşteriniz ile irtibatta kalma ihtimaliniz çok daha fazladır. Hedef kitlesine göre birkaç alternatifle karşımıza çıkan "Müşteri Bağlılık Programları" profesyonelce uygulandıkları takdirde karlılık yaratıyor, veri tabanı yaratıyor ve müşterileri markalara biraz daha bağlıyor. Ancak Sadakat Projeleri için projeyi üstlenecek olan firmanın çok iyi bir kadro ve alt yapısı olması lazım. Biz Sanalmağaza olarak 110 kişilik ekibimizle 15 yıldır 1.000 üzerinde proje geliştirdik.

Türk Hava Yolları ürün çeşitliliğini geliştiriyor.

Türk Hava Yolları

Sizleri içinde online alışverişin de yer aldığı, Türkiye'nin en büyük Sadakat Programı ile tanıştırmak isteriz: Türk Hava Yolları SHOP&MILES Mil Harcama ve Alışveriş Programı

Sanal Mağaza Loyalty Services tarafından hayata geçirilen ve açılışı 11 Kasım 2014 tarihinde Türk Hava Yolları Genel Müdürü Temel Kotil tarafından bir Basın Toplantısı ile yapılan bu yeni program, Miles&Smiles üyelerine millerini artık www.shopandmiles.com Katalog ve Alışveriş sitesinde harcama imkanını sunuyor. Üyeler dilerlerse Mil+Para veya sadece Para seçenekleri ile de alışveriş yapabiliyorlar.

www.shopandmiles.com adresinde küçük ev aletlerinden saatlere, oyuncaklardan bisikletlere, bilgisayar ve laptop ürünlerinden telefon ve televizyonlara kadar binlerce ürün yer alıyor. Ek olarak sadece bu sitede bulunabilecek tasarım ürünleri ve Türk Hava Yolları'na özel TK Collection ürünlerinden de bahsetmemiz lazım. Tamamen stoklu olan bu ürünler, kullanıcılara Sanal Mağaza'nın Samandıra'daki 10.000 M2 ' lik Lojistik Merkezinden ortalama 3 gün içinde ulaştırılıyor.

Program sadece Türkiye'de hizmet vermiyor, aynı zamanda ABD, İngiltere, Almanya, Fransa, Belçika, Hollanda, Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, İspanya ve İtalya’da ikamet eden Miles&Smiles üyeleri de bu hizmetden faydalanabiliyor.

Sanalmağaza olarak, Teknik alt yapı, Yazılım, Ürün Tedarik Zincir ve Proje yönetimi ile Çağrı Merkezi Hizmetleri sunduğumuz bu projemizi gurur ve mutlulukla siz değerli dostlarımızla paylaşmak istedik.

Sanal Mağaza Sadakat Uygulamaları Konferansı

Türk Hava Yolları

SANAL MAĞAZA SADAKAT UYGULAMALARI & TİCARİ PAZARLAMA KONFERANSI RENAİSSANCE ISTANBUL BOSPHORUS Hotel ‘ DE 200 ‘ E YAKIN DAVETLİ KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİ.

Müşteri Sadakat Programlarında Türkiye’nin lider firması Sanal Mağaza ‘ nın Sadakat Uygulamaları & Ticari Pazarlama Konferansı aralarında AVON, BP, COCA COLA, KNAUF, KOÇ, MARSHALL, KALEKIM ve TURKCELL gibi Türkiye ‘ nin dev firmalarından katılımcıların bulunduğu 200 ‘ e yakın davetli grubunun katılımıyla 8 Ekim 2013 tarihinde Renaissance Istanbul Bosphorus Hotel ‘ de gerçekleşti

Dünya ‘ da ve Türkiye ‘ de uygulanan LOYALTY programları başta olmak üzere BIGGPLUS grubunun vermiş olduğu tüm hizmetler, özellikle Sadakat dünyasında yeni Mobil uygulamalar hakkında bilgi alan konuklar; Türkiye ‘ den AXA SİGORTA, BOSCH OTOMOTIV vaka örneklerini ve yurtdışından da MARITZ ve LOYAX sunumlarını dikkate dinlediler.

MARITZ Dijital Stratejiler Sorumlusu Nicole Powers tarafından yapılan Sosyal Medya bağlantılı Sadakat Uygulamaları & Gamification sunumu ve Sanal Mağaza ‘ nın müşterileri ile ilk defa buluşan yeni Kurumsal Tanıtım filmi özellikle ilgi gördü.